UTBROTT

JAG FÅR UTBROTT PÅ MIN KÄRE FAR!
Är så sjukt förbannad så det inte är sant för ibland kan han bara få för sig att börja klaga på mig av minsta anledning och sedan när han inte vet vad han ska säga drar han upp massa gammalt. Usch jag har sånt f*cking agro utbrott nu!
  
För det första kom han och började klaga över att jag suttit med mina skor på köksbordet igår utan tidning under( för att jag skulle laga dom). Hallå big deal okej att mina päron är pedantiska men jag lovade faktiskt att torka av efter mig. Sen såg min pappa min mobil (och då kan man ju undra varför han stod och rotade efter den i min jackficka från första början). Mobilen är i vilket fall som han anser det "helt och hållet krossad och oanvändbar" när det egentligen bara försvunnit en liten del av toppen på skalet och mobilen sig fungerar alldeles utmärkt. Sedan kopplade han detta på något jäkla vänster till att jag är sjukt otacksam, att jag är nochalant och den ända jag tänker på är mig själv! Plus att jag inte ska få några julklappar för jag kräver för mycket av dom( hallå jag har köpt julklappar till var och en i familjen för minst 200 kronor var) och sen att han vägrade följa med mig till åre.
  
Hallå vart ligger grunden liksom.. att jag stod och lagade mina skor i köket? Självklart skulle han dra med sig mamma också så just nu känner jag bara att jag vill till skolan ovanligt nog och sluta tänka lite på allt tjafs här hemma! Okej om det nu är så att min pappa eller någon annan (i hans umgängen) skulle läsa detta, ville jag bara få sagt att jag tycker dom kan vara sjukt orättvisa ibland!
   
Nu ska jag iaf fixa rummet och sen dra till skolan så att inte pappa eller mamma börjar klaga på min svinstia till rum.. tjenamittbena jag tror liksom att jag har ett av dom renaste och mest städade tonårsrummen i Kalmar?  Menmen ska pigga upp mig själv lite med musik nu och sen tagga till för en förhoppningsvis lyckad dag(y) heeejdå
   
,e

Kommentarer
Postat av: Tinna

Ja det är inte lätt vara tonåring...Tove vet preciiiiis hur du har det. Och tror att Tove o du delar förstaplatsen om renaste rummet:-)

Puss på dig!

2009-12-15 @ 12:01:28
Postat av: tove

ojoj hon erkänner! Mamma, sluta vara så förståndig mot ellen och inte mot mig :(

2009-12-15 @ 21:07:56
URL: http://tovellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs texten en gång till så ser du att jag är "förståndig" mot dig oxå...Sen är ju inte hon min dotter på riktigt, så Ellen o jag behöver ej bråka eller utmana varandra på samma sätt. Det är väl just därför det är lättare att "umgås"/gilla andras föräldrar än sina egna ?....??

2009-12-16 @ 13:27:18
Postat av: Anonym

Haha tack tinna för att du förstår iaf! & tove vi går nog hem på lite olika sätt hos varandras föräldrar:)

2009-12-16 @ 18:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0