UPP & SHOPPA

Tjolahopp! Jag kom precis hem från stan nu efter en lyckad shopping runda med Zozan. Säger som så att verkligen hela Kalmars befolkning var på stan idag och det gick knappt att komma fram i butikerna! Fast och andra sidan var vi tidigt ute. Haha Zozisen ringde och väckte mig imorse för att vi skulle kunna vara där när dom öppnade vid klockan 10.00 så jag har shoppat en del nu. Tror det är min turdag också för allt går verkligen som jag vill (peppar peppar tar i trä) och jag har faktiskt en hel del pengar kvar!
  
Och nej jag skryter inte, trycker mer på det här om att spara pengar lönar sig:) Okej jag kanske inte har varit det bästa exemplet för det idag men iallafall. Köpte hur som helst en kofta, en stickad tröja, 3 par trosor, en skjorta, en skinnkjol, ett linne, ett par jeansleggins, ett smycke och sen ny hårfärg på stan! Hade tänkt att fixa håret innan nyår, det har blekts rejält sen sist jag färgade!
MMMMUMS på nyår säger jag bara!
  
Det går bra nu, allt känns så toppen! Men jag får återkomma när jag har lite mer underhållande info att dela med er, heeejdå:)
  
jgv
Som sagt bildbrist så jag slinker in med en bild på mig & mina gamla homies medan jag fixar kameran:)
    
,e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0