TILLBAKABLICK 2009

JANUARI
Hände inte så speciellt mycket, vi grämde oss över våra kommande gymnasieval.
Ellen och jag var även ovänner. jag såg ut såhär:


FEBRUARI
Tittar i arkiven och hittar även här ingenting..
Eller jo, vi hade en fotodag här ute i Kåremo


MARS
Malena Ernman vann melodifestivalen och det var nog allt..

APRIL
Jag och Carro umgicks för första gången :)
Det blev många mysiga kvällar på slottet
Niornas dans, har även en jättefin bild menmen..
Angelica hade sin modevisnining och jag gick modell "/


MAJ
Valborg i sporthallen "Kalmar mot droger"
Vi åkte till Kreta

Liseberg med skolan

Springbreak

JUNI
Fotbollsdag med skolan

Ellen och jag blev vänner
Niornas avslutningsfest

Skolavslutning, 9c ♥
niaa
tovee
Midsommar firades på öland i Beccas husvagn :)
Åkte till Kreta igen


JULI
Kom hem från Kreta
Vi grundade de så kallade "flundranfredagarna" :)
Slapp månad med sol och bad

AUGUSTI
Det började med Rix fm festival
Ellen och jag var i Linköping tsm, skaffade bloggen!
Angelica och jag drog till Mallorca :)

Sista festen innan skolstarten i slottsparken, även den drog vi igång, hehe ;)
Började gymnasiet

SEPTEMBER
Angelica och Ellen ordnade en spakväll för mig & carro ♥
Mycket saker i skolan, som insparken mm.

OKTOBER
Jaa, jag fyllde 16 år
Färgade håret
Hoffmaestro!
Vi var i Stockholm

NOVEMBER
Köpte mig en systemkamera
Vi åkte till Egypten
STAGG vann rugbyn
Fotodag ute hos mig igen

DECEMBER
Blev besvikna på julkalendern
Dansuppvisning i sporthallen
Erik Grönwall vann idol
Det snöade MYCKET
Vi slutade våran första termin på gymnasiet
Julafton
Myskvällar
Ny gästbloggare - Felix Larsson
Sen slutar vi då detta år med nyårsafton imorrn! WOHOO!! :D

Anledningen till att det inte kom ngra bilder i slutet är för att mitt internet är sjukt segt så skippade det för att gå ner till familjen och kolla morden i midsommer. puss!

,t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0