SUUUCK

Jaha, jag blir iväg tvingad till Helenas släkt idag iaf.. Fick en utskällning av pappa igår att jag var, citerar: "ta mig fan den största egoistiska idioten som finns". Förstår bara inte varför han sa att jag kunde vara hemma förra gången han frågade om jag skulle med..

Hade tänkt ta med kameran (fick en massa saker till den, bla. extrablixt, stativpinne & ett objektiv) och ta lite fina bilder ute i vildmarken men inte ens det kan jag göra.. Bara att kolla ut på vädret där man praktiskt taget ser snön smälta till blask. Likaså luften är regnig och blöt, kul. Idag känns det verkligen som att allt är emot mig. Plus att jag är så jävla trött. Molly (som sover i rummet bredvid mitt, med en springa mellan våra väggar så det låter som vi sover i samma rum..) har bestämt sig för att ha en period då hon ska börja skrika en gång i timmen tills någon kommer in säger att hon ska vara tyst och sova.. Igår natt fick jag gå in två gånger då pappa & Helena sov så sött och ostört i andra sidan av huset. Inte nog med det, hon skulle ju ge sina nappar till tomten igår. Så i natt, har jag vaknat var femte minut av: "nappen, nappen, NAPPEN! MAMMA NAPPPEN!!!!"

Så jag känner mig ganska sliten.. Tror att ni kommer få en bättre juldag än mig iaf.. Smsa eller ring gärna och stör mig i mina trevligheter hela tiden, tack!

,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0