STÄMNING (y)

Har sådan sjuuuk julstämning så det blir inte så mycket bättre:) Kom precis in efter ha varit ute en vända i snön och busat med vovven och brorsorna. Tror inte det varit så här mycket snö på..ja länge iaf?
   
Gårdagen var störtskön. Hade julavslutning där vi höll i lite lekar och slutade vid 10.00 då jag tove och emma drog hem till tove. Hm varför berättar jag detta, tove ha ju redan skrivit om det:) Jaja iaf kvällen i går spenderades hemma hos mysan med trevligt folk så tack för det.
   
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kan tycka att det vore skönt med en riktig hemma myskväll så det får nog bli så. Och bara så ni vet så är det 5 dagar kvar till julafton!
Alltså jag går på sån glädje energikick här hemma att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Kom på mig själv med att springa runt här hemma och hoppa för mig själv till Feliz Navidad. Okej nu får jag skärpa till mig för nu har vi gäster här så ska vara lite social och gå ner och hjälpa till med maten, skriver senare tjooho:)
  
,e
jk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0