SPAKVÄLL

Hallå muntergökar! Söndag idag och jag tror jag redan jag gjort klart för mig om vad jag tycker om söndagar- D R Y G A!! Fast och andra sidan så är det inte så längre. Inte idag iaf då det är massor med snö ute som jag har varit ute och lekt i hela förmiddagen, 4 dagar kvar till julafton och andra advent. Och som om inte det vore nog ska jag också snart iväg på tjejkväll för att fira Nattisen. Vi ska ha spakväll hos henne ett gäng tjejer, äta gott, prata massa skit & sen får vi se vad vi gör. Så ja vad säger ni.. inte en helt misslyckad söndag trots allt.
  
Måste skynda mig nu iaf för jag har en hel del att fixa innan jag ska vara där klockan fyra så får skriva lite senare iställt, Tjululu :)
  
(Lite bilder sen senaste spakvällen med tove, angi & carro<3)
fdbfsg
ds
vx
fv
fgfd
(och ni ska veta att jag och angelica hade stora problem med kokosnötterna, haha yxan)
  
,e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0