SLEEP TIME

Känner tvånget av att skriva det tredje och sista inlägget nu innan jag drar mig till sängs. Är det bara jag som får överskottsenergi varje natt när man ska gå och lägga sig och börjar fixa i hela rummet? Ja sådan är jag iallafall så rummet är skinande rent nu, nybäddad säng med min nya filt på, Ett glas isvatten bredvid och datorn som jag nyss sett Never been kissed på. Får ta tag i det här med filmrecensioner imorgon!
Iallafall restaurangen var toppen och likaså kvällen. Ligger och funderar nu på vad det är för dag imorgon. Medge att man inte håller koll på dagarna på lovet? Jajaser att klockan är sjukt mycket nattuggla som jag är så jag går och lägger mig nu nattinatti :)
   
,e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0