PÅ TOPP

Halllå eller:)
Ny vecka och nya möjligheter..kanske inte men jag är faktiskt en ruskigt bra magkänsla över denna och dom kommande veckorna! Till att börja med hade jag och angelica vårt engelska tal idag vilket gick toppen plus att jag fick MVG tillslut på kemiprovet som jag klagat så över, guttguttgutt!! Och ännu mer gutt är det då att allt plugg i skolan är över nu vilket betyder att jag bara kan slappa nu sista veckan innan lovet och göra vad jag vill medan flera andra (nämner inga namn) hrmtove har ett antal prov innan dom kan koppla av!:)
  
Okej nu ska jag inte vara taskig, tänkte faktiskt åka över till henne snart för att pigga upp lite. Lite annat som också är sådär lagom härligt är alla planer inför lovet och allt kul som händer, åh jag går på glädjeenergi här hemma nu känner jag! Och jag kom precis på onsdag är det exakt 1 vecka kvar till julafton. Det är bara sjukt! Får nästan börja skynda på lite med julklapparna.
  
Jaja ska ringa tove nu iaf och sedan uträtta lite nödvändigt. Har sovmorgon imon också ju plus att flera av våra lektioner är inställda så vi slutar jättetidigt alla dagar i veckan. Wiiiie livet leker:) ,e
  
Hade en stört skön låt jag hade tänkt lägga upp men eftersom min enastående mus inte fungerar tar jag det senare hos tove!
jyg
14 december & också Johannas födelsedag så tänkte på att hälsa grattis här även om skitungen är i Thailand och dessutom flyttar till Göteborg efteråt och lämnar mig här! Saknar dig ju fläskis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0