OJ OJ OJ!

Nu blir det andra bullar! Ni märkte kanske att mitt humör inte var det bästa, men nu är jag bättre! Har fortfarande en massa skriveri kvar på min samhällstenta. Den tar ALDRIG slut! Men som sagt, här kommer dagen "oj oj oj"

JAG SKA HISSA NÅGOT! Helt makalöst!

Okej, jag var hos käftis idag. Det gick bra. Men dom hade hittat på en finurlig grej. Nämligen tvapparater i taket! Lite avslappnande och skönt. Dock var det en stor lampa ivägen så jag såg inte så mycket. Sen var det bara bioreklam. Men endå? Det är ju faktiskt jättesmart. Så hiss till min tandläkarklinik KRONAN (något sånt iaf, har inte så bra minne)!

Slut på pausen, tillbaka till läxorna .. (är oxå rädd att det är en kommentar ni kommer få höra ofta nu innan jullovet ..)

hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0