MINI JUL MED GODISGRISARNA

Tjosan, alla är pigga och glada?
Önskar jag kunde säga det om mig men mamma var ju tydligen seriös med att väcka mig klockan halv 8 för att vara ute en långrunda med hunden. Så jag kom in nu för ett tag sen efter att ha varit ute i 2 timmar och busat med Tompa. Hela familjen är på jakt efter dom sista julklapparna så jag glider runt här hemma i min pyjamas med tomas och vi är kanske lite för nyfikna på julklapparna. Tomas försökte nämligen äta upp dom innan men jag gav honom ett ben så har läget under kontroll igen!
  
Okej att jag inte är pigg men glad är en annan femma. Ska nämligen möta upp mina homies hemma hos angelia snart för fika, lite snack och sen julklappsutbyte. Känns lite som en uppvärmning inför julafton i övemorgon, wiiee:) Måste erkänna att jag är lite små nyfiken på vad angelica hittat på till mig i julklapp också men jag får vänta och se. 
  
Oj nu såg jag att jag hade bråttom. Måste hinna laga ihop lite mat och åka förbi ica för att köpa lite till fikat innan vi ska mötas om en timme. Skriver något intressant när jag är hemma senare efter julmyset med godisgrisarna!
  
,e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0