LÖRDAG KVÄLL

För mycket frititd?
  
Ellen: 1
Ville: 2
Ellen: 3
Ellen: STEN
Ville. Jag tog påse!
Ellen: Vi leker en annan lek..
   
/Och för alla er filmälskare viskade en fågel i mitt öra att både Tomten är far till alla barnen & Björn Bröder (älska älgarna) går på tvn nu. Så slit er från datorn nu neeeeerds:)
   
Jaha inte utan att man känner sig lite stressad efter att tove ringt och hotat om att jag måste hinna med 3 inlägg idag bara för att hon befinner sig i lindköping för möte med hela tjocka släkten:) Jaja försöka går ju alltid. Tror faktiskt att jag har missuppfattat det här med inlägg lite. Varenda inlägg jag skriver här motsvarar ungefär en uppsatts. Menmen är man pratkvar så är man. Det kan ju bli något att förbättra!
  
Ska iaf fixa iordning mig lite nu och sedan åka ner på stan för att äta på Helen och Jörgens med familjen och farfar. Det blir säkert trevligt, men tänkte hinna med filmrecensionen till Love actually sen också men får se hur det blir! Önskar er alla en härlig lördagskväll iallafall, over and out
 
,e
xcb
För oss tecknat lovers (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter LINKÖPING utan D........:-)!!!!!

2009-12-27 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0