KYLA

Jaha men roligt, läste precis vädret inför nyårsafton och det ska tydligen bli runt minus 8 grader på dagen och över 10 minusgrader senare mot kvällen. Som sagt det känns som att allt kommer bli toppen som det ser ut nu men 10 minusgrader.. Hallå jag vill inte bli djupfryst? Speciellt inte när man ska vimla runt där i tunna strumbyxor,klänning och en tunnare jacka! Nähe ni inte i år. Ni som inte vill sitta och hacka tänder klä er varmt säger jag bara och om inte.. shit the same, det är inte varje dag det är nyår :)
  
På tal om kyla så är jag på väg ut nu iklädd bara träningsstället för en springtur innan mamma ska färga håret på mig! Brrrr, morgondagens tidning: Flicka hittad ihjäl frusen när hon desperat försökt hålla formen och träna bort julmaten ute i kylan!
    
,e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0