KATASTROF FOTO.

Tjaaa pysar!
Idag kom skolkatalogen.. KATASTROF! som vanligt så jag hade väl i för sig inte några höga förhoppningar.
Seriöst varför kan man inte se bra ut på iaf ett skolfoto under hela sitt liv. Eller i alla fall normal!
Jag lyckas varenda år att få till någon min så att man ser ut som en rakad gås. Okej såg inte ut som en gås detta året men jag är hur sur som helst på fotot, kunde jag inte bjudit på ett leende den lilla stunden kortet togs liksom? 
  
Jaja känns onödigt att klaga över detta nu, har lite annat att göra som att plugga till kemiprovet imorgon tillexempel.
Nej usch orkar inte mer, det får gå som det går helt enkelt.
Mormor kom hit nyss också föresten med mjuk pepparkaka så nu är jag mätt och belåten:) Tänkte läsa igenom sidorna till imon en gång till och sedan ut och springa som jag inte gjort på hundra år känns det som. (Fråga mig inte vad det blev av angis och min träningsstrategi) Det får väl bli en sak sen att ta tag i med nyårslöftet! 
hejsvejs ,e
fxb
Ännu en gammal bild jag lyckat roffa åt mig, vänta ni bara det kommer mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0