JULKLAPPAR

Godmorgon. Ska snart ner ge mig ut i kylan och snön för ett sista rus med julshoppingen innan julafton så jag är lite stressad! Ska möta tove vid bussen om 40 minuter och måste hinna med lite innan det:)
  
En grej jag tänkte på är det här med smink nu vintertid. Okej att man blir blekfis under detta halvåret men det är seriöst omöjligt att sminka sig utan att varenda litet streck eller finne eller vad som syns detta ljuset! Jaja dagens ilandsproblem :)
  
En annan sak jag funderat över är det här med julklapparna. Varför är det alltid så att man fick mycket mer julklappar när man var liten. Okej jag vet att det är för att våra julklappar är mer dyrbara men är det bara jag som tycker det känns lite tungt när man själv bara får två-tre julklappar och ens småsyskon får 10-12 stycken!
  
Haha okej jag erkänner, jag har hittat mammas och pappas gömställe för julklapparna efter ett ständigt letande men vad jag fått det till är bara tre julklappar till mig och dom andra 30 till mina småbröder!
Okej att det kan bero på min dåliga huvudräkning eller att dom har fler presenter på andra ställen så jag ska sluta vara kritisk nu. Är på sånt attans bra humör så inget kan förstöra det endå:) Pussisar
  
,e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0