IMORGON SMÄLLER DET

Halloj, hade faktiskt tänkt att överlåta skrivandet idag till tove & jaa.. herr Larsson eftersom jag hållt i trådarna på senaste tiden men tänkte bara inflika lite snabbt nu mot kvällskvisten och köra den långa versionen imorgon ist så gott jag hinner. Har som sagt hela morgondagen planerad efter varje minut:)
  
Jag har hur som helst spenderat hela dagen i kåremo idag ute hos toves pappa och ja det var nog allt av min dag! Hade mycket trevligt och åt bland annat toves specialité: kött, pommes & bearniesås. Inte helt fel! Och sen vill jag bara tillägna tove en liten puss för hennes söta kommentar i de tidigare inläggen, Same to you! <3
   
Nähe om man skulle dra sig till sängs nu? Imorgon smäller det som sagt! Tänkte göra en sammanfattning av året som jag ser att tovsan redan gjort så jag får se om jag hinner det imorgon för nu är det läggdags. Måste nämligen upp tidigt imorgon för att att hinna med alla förberedelser inför kvällens festligheter:) Godnatt
  
,e
j.gv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0