HELT JÄTTE OKEJ!

Godagens min vänner!
Har spenderat hela dagen på gymmet med Zozan (har tränat bort julmaten:) och gårdagen tror jag inte ens jag behöver en förklaring till varför jag inte offrade lite tid framför datorn. Måste däremot erkänna att jag hade så fel om allt jag sagt tidigare att jag var skeptisk till att denna julen skulle bli lyckad. Det har varit en av dom bästa jularna någonsin tror jag. Och vad det gäller julklapparna är jag mer än nöjd med vad jag fått.
  
För att göra en snabb lista på vad jag fick i julklapp:
  
-Twilight boken (ja jag är en av dom få som inte läst den.)
-Strumpbyxor, knästrumpor & vanliga strumpor
-Presentkort HM 200:-
-Presentkort gina 500:-
-Öronhängen
-Armband (Både edvins hemmagjorda & någon finare variant av päronen :)
-Parfym
-Biocheckar
-En klocka (av världens bästa ville<3)
-Bodybutter
-Kofta
-Trisslotter (som jag vann på för övrigt)
-1800:- in money honey
-Åre resan på sportlovet (Tove bad mig kolla hotellet och jag säger bara UNDERBART)
   
Så jag känner mig sådär lagom nöjd måste jag säga. Är ju för ovanlighets skull inte pank heller utan har ju både julklappspengarna och månadspengen. Mellandagsrean here we come!
  
Okej slut med skrytet, tyckte bara jag kunde få uttrycka min glädje lite:) Men nu måste jag ner och göra klart fruktsalladen (min specialité) och umgås lite med farfar som kom hit från götet idag! Hejsvejs homies
  
BILDER KOMMER!
,e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0