HEKTISKT

Halloj.
Återigen är det helg och jag tycker nästan tiden går sjukligt fort. Det är mindre än en vecka kvar till jullovet liksom och efter det julafton och allt annat kul som händer:) Vet inte riktigt vad det är men är bara på bra humör allt oftare helt enkelt!
 
Inatt sov jag hur som helt hos angelica och idag var vi uppe i hyfsad tid och har sprungit runt här som två stuckna grisar och hektat för att fixa inför hennes uppvisning hon har idag. Jag och tovsan ska vara medhjälpare och sköta allt backstage om man säger så:) Så jag har hunnit med att baka lite nu redan och fixa en del. Nu ska jag nog köra hem och ta en dusch innan vi måste vara där borta vid alla förberedelser. Skriver senare när jag har något mer att komma med, heeejsvejs!

,e

Angi i storformat :)<3

Kommentarer
Postat av: a

somebody is in looove ;) men ta brt bilden NU!!!!

2009-12-12 @ 21:35:35
Postat av: Anonym

nja tveeek, you wish :)

2009-12-13 @ 12:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0