FRIDAY

Jaha det var det. Fredag (kväll/eftermiddag?) och jag har suttit och intervjuat min pappa om hans jobb för att skriva en rapport om det imorgon, inte okej! Trodde helgerna var till för att man skulle slippa tänka på skolan och bara slappa eller roa sig på annat vis ,men nehe? Eller okej det kunde jag tänkt på innan jag sköt på kemiprovet men det här var hur som helst det sista så nu är det dags för fredagsmys :)
  
Okej fredagsmys vet jag inte, ska nämligen iväg på avslutningsfest med tjejerna från fotbollslaget om en timme ungefär. Har säkert berättat tidigare om mitt fotbollsdilemma att jag har svårt för att sluta och sånt men idag är iaf det absolut sista inom fotbollen. Sorgligt men sant! Haha svårt för att sluta..låter lite som en drog?:O
  
Okej skolan idag var lugn iaf så har inte mycket att berätta om det. Eller jo vi hade skridskor på idrotten & förvånansvärt nog är jag fortfarande vid liv :D Haha okej nej så dålig är jag inte men självklart skulle vår superkäcka idrottslärare retas lite med mig som vanligt och satte på mig värsta hightec skridskorna som gjorde att jag såg ut lite som bambi på hal is!
  
Okej färdig babblat. Fick sms nu om att vi åker om 5 minuter så har sjukligt bråttom ciiaoo:)
    
(Sorry, vet av erfarenhet att bilder är roligare men har tyvärr inga på lager! Lägger den uppg på kamerakvinnan tovsan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0