FRIDAY

Engelska, vi ska då ha prov på tisdag. Läraren är inte här, vi har vikarie (som säkert inte ens har engelska som utbildningsämne) och på måndag är engelskan inställd. Känner ju att man kommer vara väl förberedd..

Egentligen ska jag väl inte klaga, fick nyss reda på att provet är framflyttat till torsdag så det menas att vi inte har både matteprov och engelskaprov på samma dag. & egentligen så kan jag hela engelskan, verb och grammatik och sådant som man fick lära sig i trean.

Lyssnar på Melissa Horn och är lite småtrött. Börjar bli sjuk. Svepte hostmedecin innan skolan och har ont i både halsen, magen & ryggen.. Roligt roligt! har franskaprov efter lunchen, får hoppas det går bra. Har övat som en jävel på alla glosor och verb. Till lunch får vi iaf hamburgare, med tillbehör. Lovar att det är typ ett salladsblad per person..

Efter skolan ska jag ner på stan och inhandla lite julklappar, vilket är ganska underhållande även om man själv får slösa pengar. Ska även köpa en födelsedagspresent till mysan :) Sen blir det att åka hem till Kåremo och spendera helgen där. Pommes och lövbiff ♥ Sen kommer Towe och vi ska kolla på idolfinalen, känns dock lite onödigt eftersom jag inte sett ett enda avsnitt av programmet. Men vad gör man inte för sina vänner? :)

Imorrn ska jag och ellen hjälpa angi på hennes uppvisning i gymnastik, sen ska jag bara slappa hos fadern min. Alltså en väldigt skön slapphelg för min del! Ska nog sätta mig och .. göra ingenting. Ingen vet vad vi ska göra så alla sitter vid datorerna och spelar spel och kollar bloggar, ganska skönt ;)

,t

Kommentarer
Postat av: malin

Låter som om du kommer få en riktigt bra helg! :)

Jag kommer typ faila på franskan, känns som om jag inte kan någonting...

kramar, malin

2009-12-11 @ 10:25:21
URL: http://mmalinheiding.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en skön helg o vila dig ordentligt från mig:-)

Puss o kram

2009-12-11 @ 15:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0