första terminen

Intresse - noll. Inspiritation - noll. Glädje - noll. Pigghet - noll. Pengar - noll. Saker att göra - noll.

Så känner jag mig.. Helt slut. Detta var min sista skoldag av min första termin.. Tankarna verkligen flyger omkring. Min klass, mina nya vänner. Shit, vad nära man har kommit nya människor på så kort tid. & jag som skrev efter första dagen att "killarna kommer jag nog lära känna senare" och här sitter jag med tre nya killkompis. Piff, puff & duff. Även alla andra supertjejer (& killar) i klassen har kommit mig närmre. Det känns som att man har känt dessa människor i flera år. Ni är skitbra! Stagnelius defineras bara för tillfället med ordet "bra!". Mina lärare, betyg, ja allt. Så himla mycket nytt. (Vill bara inflika mitt VGresultat(tre poäng från MVG) i franskan, mitt MVG på svenskaprovet, G på noprovet, VG på psykologiuppsatsen och G+ på samhällstentan).

Sen har vi mina andra vänner, som ellen, angelica & carro. Tjejer som jag trodde jag skulle glida ifrån lite grann. Men vi har bara blivit starkare. Ni är verkligen underbara ♥

Okej, där försvann nog det mesta sentimentala. Ska väl berätta hur de senaste dagarna har varit .. Skola, matteprov & engelskaprov gjorda. Åkte till papps igår. Överraskades av mängder av snö! Snöbollskrig och mulning i skolan. Snöglädjen i onsdags(om man gjort kalmars slottspark tecknad och klistrat in musse pigg och gänget, så kunde vi gjort julfilmer. Det var fantastikt!) försvann samma dag på kvällen då vinden tog i och man idag blåste iväg, ramlade och halkade omkring i skolan. Is ÖVERALLT, usch! Men vi får verkligen hoppas att snön ligger kvar till julafton. Är klar med ALLA presenter, allt är färdigt och fixat! Känns skönt.

Nu orkar jag inte skriva mer. Det är trots allt med noll inspiritation som detta inlägg blev till. Ha en bra kväll, nu ska jag duscha och kolla på paradise!

,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0