Får man bjuda på lite gästinlägg? oooh ja! fint ska det va!

Cha Cha! nee....Hola amigos !

F här. Kommer tydligen gästblogga här framöver, eller i alla fall tills dess att dom sparkar mig hehe. Har figurerat i bloggen x antal gånger nu i olika benämningar som tex: fellebooi, felix, puff osv. oftast i samband med något av mina berömda citat. Har egentligen ingen aning vad jag ska skriva om men tänker styra upp bloggen med lite musiknyheter, filmer och tankar, ja alltså allt mellan himmel och jord (förutom dom saker tove förbjudit mig att skriva om haha) Och kanske får jag lov att fixa designen då den idag är hmm... ja.... Alltså så ni får lite manligt omväxling i denna annars mkt kvinnliga blogg. får se vad jag hittar på för bus. Får väl avsluta med att hylla min Gud, Mr Kanye "Martin Louis The King Jr" West. Han pryder omslaget av King nr 01 2010, där dom utsett honom till största stilikonen under 00-talet. Inte mer än rätt att detta musikgeni och stilgud utses till den bemärklesen.




signar ut...
Herr Larsson.

Kommentarer
Postat av: T

bra början F, mycket bra ;)

2009-12-23 @ 00:32:50
URL: http://tovellen.blogg.se/
Postat av: Herr

2009-12-23 @ 00:34:22
Postat av: F

man tackar,mant tackar!

2009-12-23 @ 00:34:49
Postat av: Tinna

Ser fram mot att läsa dina "manliga" tankar......upp till bevis nu....:-)//hälsn från en fullvuxen qvinna....God jul på dig..Ville.. antar jag..??

2009-12-23 @ 16:08:38
Postat av: Anonym

nej mamma, detta är felix ;)

2009-12-23 @ 16:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0