TUMMAR TILL TVÅ

Nu vill jag ge en elog först till Foki. Har varit inne på hennes blogg kankse två-tre gånger sen hon vann priset Årets blogg. Innan det var hon helt okänd för mig. Själva elogen går inte till hennes blogg i sig utan hennes uppdatering. Hon befinner sig just nu i Thailand med sin pojkvän på semester. Hon har snart varit där i två veckor, men har uppdaterat flera gånger varje dag med mycket text och bilder. Hennes inlägg är faktiskt även ganska intressanta. Hon ursäktar sig även för dålig uppdatering vilket är mycket märkligt då hon uppdaterar mycket mer än stora bloggerskor som befinner sig i Sverige och har all tid i världen. Stör mig lite på hennes videoinlägg men annars tycker jag att hennes "thailandsinlägg" är väldigt bra, inspirerande och intressanta! Tummen upp för Foki!




Nästa person som får tummen upp är Andreas Wijk. Här hjälper hans utseende till rätt rejält. Denna kille bor i Götet och går på musikskola där. Han är SJUKT SNYGG, har en SJUKT SNYGG klädstil occh är även SJUKT DUKTIG på att sjunga. Alltså en perfekt kille i mina ögon, hehe. Nej men killen har verkligen koll. Sjukt bra blogg. Det ända negativa är väl att han bytte bort sin gamla blogg mot att blogga på veckorevyn..

 
 
 




Jag dör lite varje gång .. tusen tummar upp!

,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0