SÖNDAG

Kom nyss hem från en dag på stan här i Linköping. Det blev några fynd faktiskt. Köpte mig en skjorta och ett långt "trasigt" linne från monki, concealer och lösögonfransar från H&M. Två likadana tights på Bikbok till mig och Ellen och en paljettväst som jag inte kommer ihåg vad affären hette. Ca 500 gick allt på. Har fortfarande inte hittat mig en snygg nyårsklänning, finns dock två "kandidater" på H&M, en paljetthistoria och en svart enaxlad klänning. Men jag får se om jag hittar något i Stockholm imorrn. (Fick även ett nattlinne av mamma, hon ville att ni skulle veta det.)

Tänkte att jag skulle hissa & dissa lite idag.

Vill börja med att hissa mellandagsrean, och samtidigt dissa den. För så jäklans mycket rea var det inte.. Sen vill jag dissa de här fläktarna som finns i varje affärs ingång. Som typ när man har gått igenom dörrarna vid Kvasten (en galleria i Kalmar, tar det som exempel) och så möts man av en liten stormvind så håret flyger åt alla håll, iaf mitt som är så tunt och flygigt. Det är iaf väldigt irriterande med de där fläktarna!

Och såklart så glömmer jag bort de andra tjugo viktiga grejerna jag skulle berätta om.. Nu måste mamma ha datorn för att visa mormor & morfar bilderna från Egypten. Ciao!

,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0