LILY ALLEN - KNOCK 'EM OUT

"När katten(föräldrarna) sover dansar råttorna(jag) på bordet"

Så ligger läget till, dock dansar jag inte på bordet eftersom det förmodligen inte skulle hålla. Jag dansar faktiskt inte så mycket över huvudtaget. Sitter och lanar Harry Potter med en skål onyttigt. Det är mitt dansade. Och nu lite i efterhand inser jag att jag just jämfört mig med en råtta.. Men ni fattar poängen åtminstonde.

Har absolut INGET att göra (förutom att kasta rictusempra på pixi-gnomer och samla pumpapastejer). Stör mig enormt mycket på alla på facebook som skriver "god jul, hoppas alla får en bra julafton blablabla". I MORGON är det julafton! DÅ kan ni skriva det, okej? Ska inte ta i, men lite irriterande är det eftersom jag inte har någon julkänsla än.. Även fast jag redan firat minjul och allt. Menmen, ska gå tillbaka till mitt spel istället. Sen kanske sova så man orkar gå upp och äta julfrukost med hela familjen runt sju.. Vem sa att man fick sovmorgon på lov?








Jul hos familjen Karlsson!

,t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0