HELT OK LÖRDAG TILLSLUT

Huuureläägetda?
Själv är det lite smått toppen:) Gårdagen kanske inte var riktigt som varken jag eller tove tänkt oss som hon nämn innan. Menmen det är väl kul att hjälpa till! (& med hjälpa till menar jag vika 120 papperslappar, ha hand om femtio ungar i 3 olika grupper som alla skulle ha tre olika nummer med ombyten emellan, gå på toa med dom och leka konstant hela tiden, fixa fika till alla för att dom skulle vara tysta, klippa ihop och fixa alla kläder och klädstorlekar, fixa scenen och samtidigt ha koll på pogramet och veta när alla skulle ut och in). Då är frågan, vad fan gjorde dom ansvariga för uppvisningen? Jag och tove sprang runt som deras bitchar och jag skojar inte när jag säger att det pep fortfarande i öronen efteråt när vi till slut gick därifrån för att äta. Men som sagt det var ändå helt okej, kul att vara till hjälp :)
  
Det tog sig iaf senare under kvällen då jag och angelica drog hem till Benne på vad vi uppfattat det som myskväll, som visade sig övergå till fest efter lite stämningshöjare tittade förbi. Men det var kul i vilket fall som helst. Var bara allmänt död efter våran dag på teatern men satt ju och snackade med lite sköna människor så jag är nöjd med gårkvällen, tack benne:)
  
Nu ska jag iaf återgå till sängen och ligga och dra mig lite medan jag klurar ut vad som komma skall! Söndagar alltså.. alltid lika lite att göra om det inte gäller plugg vilket det inte gör i mitt fall:) Och ett tips: Kör på jullåtarna nu det börjar bli dags, det är iaf dom och lite tända ljus som får igång min mysfaktor(y) tjaa tjaa bloggen
  
,e
jgt
Snöade gjorde det igår med, härligt men varför lägger det sig inte? (Kolla bara mig och min kusse förra julen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0