DISMISSED

Idag har jag lite saker att dissa.

1. Det börjar bli FÖR kallt!

2. 8 prov (ett avklarat idag!) innan jullovet.

3. Sortimentet av mjukisbyxor(träningsbyxor) för tjejer. Helt minimalt. Det fann ETT par byxor i hela affären, typ M & L, runt 500 kronor ..

4. Övningskörare. Såklart ska folk få övningsköra, men det är inte vart jag vill komma. Utan varför måste ALLA som övningskör befinna sig på stensö hela tiden? Blir lite smått irriterad faktiskt. När bilisterna kollar på MIG med blicken "& vad gör jag nu". Lite störande faktiskt.

5. Dissade jag allt i skolan? Mm, ja. Men okej jag gör det igen!

Tackar för mig & min dissalista, nu ska jag skriva en samhällstenta. Det är fortfarande lika tråkigt med stadsskick. Melissa Horn & ostbollar piggar upp stämningen!

,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0