DAGSÖVERBLICK,

Ohyeeeeees, nu är jag äntligen färdig med alla julklappar och har slått in dom och allt! Gick en heldag på stan för att göra ett sista tappert försök att lista ut dom sista julklapparna, och jag lyckades :) Okej jag hann med lite annat också.. inte bara julshopping!
Bland annat gick vi runt med Becca, My och Agnes ett tag och hamnade tillslut på café corner där vi satt och diskuterade nyårsplaner, likelikelike<3
  
Känner dock att jag inte ska ha för höga förhoppningar på detta nyår eftersom man alltid brukar bli besviken om det inte motsvarar ens förväntningar. Det är bättre att ta det som det kommer men lite förväntansfull kan man ju få vara:)
  
Detsamma gäller julafton fast tvärt om. Jag börjar bli lite skeptisk. Dels för att vi inte ska ha någon tomte tydligen.. vet inte om det bara är i vår familj men jag tycker ändå att tomten hör till!
För det andra har jag tagit en sista tjuvkik nu under granen där alla julklapparna ligger och jag ska seriöst bara få tre julklappar i år verkar det som. Okej jag vet att jag låter sjukt bortsämd och grejer nu men det var ju så mycket bättre när man var liten och fick liksom sina 15 gigantiska julklappar istället för dom tre små:) Men som sagt, tar det som det kommer.
  
Klätt granen har vi hunnit med idag också. Haha förlåt men min käre far har ingen känsla för det här med julgran! Riktigt ful var granen men jag och Edvin har stylat den under kvällen så nu är den inte att leka med:)
   
Måste sova nu iallafall. Ska upp tidigt imorgon och gå en sväng med hunden klockan halv 8 (mammas straff till att jag spenderar för lite tid hemma med familjen tydligen?)
  
Och som avslutning måste jag bara instämma i toves hiss till andreasstil. Har försökt länka han här så många gånger men min dator som sagt.. den lever i sin egen värld. Iallafall makalös kille, mmmme like:) nattinatti 
  
,e
hv
Kanske lite tidigt för att smida nyårsplaner men vad tusan det är bara 10 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0