BESVIKELSE

Okej hinner inte skriva så där värst jätte mycket så får ta en kort version av det hela.
 
Har precis gjort världens tabbe. Jag skippade min sovmorgon för att se första avsnittet av julkalendern som visade sig vara rena rama katastrofen! Helt jätte seriöst, Supersnälla silverSara & stålHenrik liksom. Hallå skämtar någon med mig?
Okej det var inte två medelålders tanter utklädda till tomtar på teckenspråk, men var det här verkligen så mycket bättre?
Knappast, snarare snäppet värre. Två pensionärer liksom som springer runt som i en musikal utklädda till superhjältar och pratar bebisspråk samtidigt!!!
Jag menar, ska det verkligen vara så svårt att göra en bra eller iaf hyffsad julkalender? Det är en ända grej jag begär av SVT om året liksom för att höja julstämningen! Men nehe är minst lika besviken som förra året.
  
Får väl fortsätta följa det skit programmet rent ut sagt och hoppas att det tar sig i dom följande avsnitten.
Jaja återkommer om detta ska till skolan nu! BYEBYE
,e
JAA
Skuuuulan, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0