detta är vi,

Skaparna av denna blogg heter Tove & Ellen. Två tjejer från en liten stad i Sverige som heter Kalmar. Det finns inte så mycket att skryta om här. Det finns ett slott, massa vatten, två köpcetrum, två mcdonals, en hamn, massa gamla hus & omkring 60 000 människor. Men vi har ändå lyckats ganska bra .. för vi är två vanliga tjejer i en vanlig stad.
Okej, det stämmer inte alls. Jovisst kalmar är en vanlig stad. Men herregud vad jag & ellen har hamnat i ett sidospår. Vi är två små knäppisar, driver med det mesta. Säger chocklad ist för "hej" & "hejdå". Tkr om sunes sommar mer än de barn som filmen riktar sig till. Tittar oxå på Svanprinsessan, Aristocats & Tummelisa. Ska inte skrämma upp er mer. Men det är sånna vi är, lite onormla liksom.

Så .. det här är jag, tove.
Ellen gör detta när hon har tid (hon plockar ogräs nu, hehe)

TOVE SUNDÉN 
Fullständigt namn
: Tove Sundén Karlsson
Ålder: 15, fyller 16 i oktober
Stjärntecken: Våg
Önskar dig i födelsedagspresent: Systemkamera eller kanske en utomlandsresa till österrike lr thailand :)
Gör: För tillfället detta då ..
Har på sig: Fotbollströja & fotbollsshorts
Läser: Twilightböckerna som är SÅ mkt bättre än filmen!
Intressen: Leva livet typ. Tränat fotboll sen jag va 5 men slutade i våras då vi blev det nya damlaget ..
Familj: Mamma, pappa, pappas fru, lillasyster nora(bor i himlen) & lillasyster molly
Hårfärg: Äkta svenskt råttblont på vintern som blit blont på sommaren
Ögonfärg: Blå
Bästa film: Hur långt kan man skriva i ett blogginlägg?
Bästa tvserie: One tree hill, finns det ens ngra konkurrenter?
Tre nödvändiga saker: Familj, vänner & min kära mobil
Har varit utomlands: Jadå, ca 15 gånger ..
Bästa stället av dom: Hm, cypern med ellen va ju heeelt okej samtidigt som thailand va en upplevelse.
Dricker: Mjölk
Äter: Allt onyttigt? hehe
Favoritmat: KYCKLINGSALLAD från cafe corner! ("donken är sååå 2005!")
Beskriv ellen flodmark med tre ord: konstig, dum & bäst
Beskriv din mamma med tre ord: jobbig, dum & bäst
Beskriv din pappa med tre ord: dryg, dum & bäst
Beskriv dig själv med tre ord: barnslig, envis & .. bäst? haha, nae men rätt vild är jag nog.

En fejnfejn bild på hur det kan gå om ens mor säger till killen som kör "banansoffan" att "give them a heavy ride!!" Klicka på bilden och tänk er själva hur det kan vara att få hela ellen på sig samtidigt som vi voltar på den där soffan, inte kul vill jag säga, inte kul. + min hajskräck då ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

..och på stranden står mamsen o kissar på sig av skratt....

2009-08-14 @ 00:00:37
Postat av: Anonym

Kan du ej ta bort "dum" om oss tre..taskigt tycker jag...för det ÄR vi inte:-)

2009-08-14 @ 13:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0