regn regn regn

Morsning korsning, sitter & kollar ut genom fönstret & tar det som att sommaren är slut ,tillråga på det  är  jag sjukt seg idag efter att ha kommit hem typ halv 3 igår från beccas place. Vi hade lite tjejkväll  becca, mysan tove och jag  & påvägen hem slutade det med att tovsan och jag körde race i en rondel med våra cyklar:) Vi är som vi är som sagt.. Har iallafall tillbringat 75 % av den här dagen i sängen och vaknade inte förrän 12 någon gång. Orkar inte göra ett skit idag alltså men har fotbollsträning sen framåt kvällen så får väl piggna till tills dess (om vädret tillåter dvs). Under tiden kan jag sysselsätta mig med Toves personbeskrivning som hon tvingar mig göra.. 


Ellen Flodmark

Fullständigt namn
: Ellen Amanda Flodmark
Ålder: 16 år, 4 månader & 11 dagar för att vara exakt
Stjärntecken: Vädur
Önskar dig i födelsedagspresent: Fyllde år i april som sagt så det dröjer förmodligen ett tag till nästa födelsedag..
Gör: Just nu.. ingenting, sitter och funderar på allt jag måste göra men inte orkar,,
Har på sig: pyjamas
Läser: Inget för tillfället, brukar inte ta mig tid till läsandet annat än semestrar & under skolåret
Intressen: Allt möjligt, flamsa & tramsa men annars är det ju alltid kul med resor, kompisarna & andra tjejgrejer som shopping & sådant.. tränar fotboll också men funderar på att sluta
Familj: mamma, pappa & mina tre retstickor till lillebröder Ossian, Arvid & Edvin. Och min lilla hund tomas ofcourse
Hårfärg: vet inte, var en liten rödtott som barn men under senaste åren har det väl skiftat allt från mörkt till blont & lite till ljusbrun-blond som det är nu
Ögonfärg: Blå
Bästa film: Har ingen dirket favorit men det finns många bra,(toves och mina disney filmer tillexempel)haha
Bästa tvserie: Jag är inget fan av tvserier men tove har tvingat mig kolla på one three hill så nu är även jag beroende, 
Tre nödvändiga saker: Umgänge i första hand (kompisar/familj), & sen är det väl bara vanliga saker som mobil, dator & sånt
Har varit utomlands: Flera gånger
Bästa stället av dom: Turkiet första året var riktigt lyckat faktiskt men sen hade ju Cypern med tove också det där lilla extra förstås.  
Dricker: typ allt, mest bubbelvatten eller loka som jag kallar det
Äter: det mesta :)
Favoritmat: Haha ja kycklingsalladen har ju blivit lite av en favorit men annars är väl allt med kött, och pasta & massa sånt gott 
Beskriv tove sundén med tre ord: knasig, barnslig & "the one and only"
Beskriv din mamma med tre ord: bossig, knäpp &  älskvärd
Beskriv din pappa med tre ord: smart, lustig & älskvärd
Beskriv dig själv med tre ord: lättroad, envis  & speciell (kan man tolka hur man vill)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0