En påse morötter:)




Toves inlägg kanske inte är helt åt skogen, det stämmer rätt bra faktiskt:) Det ligger lite i vår natur att sitta hemma någon kväll i veckan med ett par riktigt bra disney filmer,smält choklad & ostbollar. Hihi hela sommaren har väl varit lite av våran högsäsong av ätandet men det tar slut nu när hösten är på ingång. Sorgligt egentligen det här med att börja nya skolor och klasser och allt & inte uppleva den vanliga känslan av att komma tillbaka från lovet till våran knäppa förra klass 9c( det känns lite halvdant att säga förra men that's life ,right?)  Aja nu ska jag inte sitta här och beklaga mig, skulle berätta lite om oss ja.. Tove & jag dvs :).. vet inte hur jag ska sammanfatta oss riktigt men tycker att Tove fått ihop det hela ganska bra där. Vi har haft en ganska upp&ner-vänd vänskap om man säger så, tekniskt sätt har vi varit vänner sen vi var fyra år men riktigt tajta blev vi inte förrän jag och mi familia flyttade in till staden när jag skulle börja 7an och vi hamnade i samma klass. har lite svårt för att beskriva oss och våra dagliga dampanfall som brukar sluta med att vi lägger oss ner på marken och gråter av skratt :D ett bra exempel är våra så att kalla det "smurfdagar", kan berätta mer om dom vid ett annat tillfälle och göra den här lilla söta personpresentationen som tove kokat ihop men nu ringde hon och sa att jag var tvungen att vara hos henne senast 8 så jag får väl lägga på ett kol. Påtal om det kan jag tillägga att jag är seg som få och att passa tider är inte min starka sida, men ska iallafall svänga förbi ica nu och köpa morötter. Haha ja ni hör ju själva.. Myskväll med Tove, Becca ,My & Agnes och det första dom ber mig göra är att spräcka mina fina 500 lappar som jag sparat ihop på en påse morötter :O höhö nåväl ,ha en toppen kväll nu för det ska iallafall jag ha.. jag mina vänner & en påse morötter!

Hejsvejs ,e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0