linköping

Idag gick vi upp vid tio, helt döda eftersom vi .. ja, vi va uppe liite för länge igår ;)
men vid halv tolv stod vi klara att cykla in till "city". Vägen dit är verkligen fin, små vattenfall & massa kringliga vägar :)

Vi shoppsade en hel del, för min del blev det en transperant svart klänning, en sammetsklänning, ett par svarta jeanstights, en t-shirt med ngt påfågeltryck på, en blå/grön t-shirt, ett par örhängen, ett armband & ett nitskärp. & för ellens del blev det en blommig klänning/topp, ett nitskärp & ett halsband :)
Innan vi åkte hem stack vi till vår favoritbutik "hemmakväll" helt grym affär som har ALLA - och då menar jag alla, filmer man vill se, vi hyrde tre stycken, mammsen köpte ostbollar & chocklad. Så det blir en lyckad kväll :)

Skulle egentligen tagit lite bilder på vägen hem, men åskmolnen ändrade våra tankar så vi cyklade 6 kilometer på en kvart, rätt bra jobbat tkr jag allt, eller vad säger du ellen?

...Haha ja vad ska man säga, det känns nästan som vi för en liten konversation mot varandra här:) Jag som då aldrig dragits in i det här med bloggandet som så många andra.. förrän nu då rättare sagt. Iallafall jag får väl göra mitt bästa även om jag ligger på en ganska klar förstaplats av alla världens otekniska människor som Tove så vänligt nämnt innan. Nog om det ,som sagt befinner vi oss nu i linköping eller är det lindköping med d? har aldrig fattat om det är med eller utan d men jag följer väl på min vän här och skippar d'et då! Vi sitter hur som helst här nu hemma hos hennes mormor och morfar utan deras närvaro , alltså ensamma med toves söta mamma som förmodligen är ute och matar fåglarna nu (hon lever i sin egna lilla värld).

Får iallafall instämma med att cykelresan hit från city inte var det skönaste man gjort på länge, kommer ha sjuk träningsvärk i benen imorgon känner jag redan nu:)  men nu ska jag inte bli långvarig, eller okej det kanske redan är försent men jag ska väl avrunda det hela med att säga att vi ska upp och äta kött ,klyftpotatis och bearniesås och massa onyttigheter nu som Tinna handlat (kanske henns värld inte är så dum trotts allt).
 
Chocklad :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh jag gillar er shopping! tove du vet att jag kmr låna en del grejer;) mohaha! den där transparenta klänningen låter fin;)

2009-08-10 @ 21:19:07
Postat av: tove

jodu angelica ;) den va fin, & på rea :D

2009-08-12 @ 15:07:00
URL: http://tovellen.blogg.se/
Postat av: mamsen

min värld e underbar...älskar att ha en tonårsdotter som gör livet till ett litet h-vete.:-)....o gillar hennes knäppa polare Ellen oxå !

2009-08-13 @ 23:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0