kräftskiva

Hej allihopa, varit lite trött så jag har liksom struntat i bloggen på sistonde men nu är det dags med ett inlägg! Igår hade vi kräftskiva hos pappa, det var väl helt okej om man utesluter alla barn som ville rida rygg, snurras runt, hoppa studsmatta, leka i lekstugan, leka kurragömma mm. För att inte tala om det där med kräftätningen haha!

-Ska man äta hela kräftan?
-Varför är rumpan godast?
-Är det där en bajsträng?
-Det ligger en stjärt på min sko..
-Du ska INTE äta ögonen, förståår du väl tove!
-Kolla min kräfta har bara tre ben kvar nu!
-& min har bara en klo,
-Jag råkade äta upp ett ben, gör det något?
-Kolla här är en bajssträng, i det hålet där!
-Jaha jag trodde det var där man skulle suga.. ojdå!
-Är kräftorna verkligen döda?

Varav jag tog min mat (inga kräftor) & satte mig utanför. Så en kräftskiva med typ 15 barn från 2-10 år är inte en höjdare! & som äldst blev jag såklart lekledare. Så jag gav ungarna en påse chips, satte på håkanbråkan & gick sen upp med "barnen" i min ålder & satte på en mindre barnvänlig film! Gick & la mig hyfsat tidigt & vaknade vid tio idag ungefär :)

Nu har jag precis tittat på sista avsnittet av one tree hill säsong 6 för typ 20:de gången, tårar ..
Ikväll ska jag iväg på dans & imorrn blir det skola igen, wiie ...!

Så jaa, det var väl det jag hade att säga. ses väl senare eller imorrn! 

Hejsvejs ,t 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0