klasser?

Varför har alla fått reda på sina klasser inför gymnasiet utom jag? Blir lite smått frustrerad när jag inte har koll plus att jag är väldigt nyfiken av mig. Hur som helst om någon mer än jag ska gå natur på kagg och har fått reda på klasserna så är det bara att höra av sig så slipper jag sitta här som ett frågetecken.
Kom hem från träningen nu iallafall och nu känner jag riktigt av själv att jag vill sluta. Jag har varit lite tveksam innan men nu känner jag hur jag börjat tröttna plus att jag inte tänker ta mig tid till det i framtiden, då är det väl bättre att skaffa gymkort, eller?
Orkar inte spekulera mer i det nu hur som helst utan ska nog gå ner och ta mig en stor iskall dricka och sen lägga mig och kolla på en riktigt bra film:)

hejsvejs ,e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0