Hemma

Då var man hemma från Linköping efter två/tre trevliga men kanske lite speciella dagar med Tove och hennes mammi. Som vanligt har vi hunnit med lite allt möjligt av så att säga "våra stuffs" som att hyra tre filmer.. alla mycket bra faktiskt, ta lite fina bilder som förhoppningsvis tove kan ladda upp imorgon maybe (hon sköter det tekniska), shoppat lite smått i Linköping city, ätit masssa mat allt från pasta,kött,choklad,mcdonalds och ostbollar till sallader,tomater och ton av äpplen! Ja vad har vi gjort mer.. Spelat lite disco musik med Tinna, läst barnböcker, cyklat över 2 mil och allmänt bara levt livet i tovellen stuk :)
Haha juste, tove körde på en tant också med cyklen som blev sur och elak, usch för otrevliga moral kärringar som ger sig på oss oskyldiga små barn. Kom på att detta faktiskt är första inlägget jag skriver på egen hand på tal om ingenting.. se där jag lär mig snabbt. Hade iallafall tänkt att gå och pussa tomas (min hund) godnatt nu som jag saknat så mycket och sen bums i säng, Det tär på krafterna att göra sina små resor med Tove och hennes mor kan jag tala om men kul har vi åtminstonde. Sådär nu tror jag att jag renasat min skalle klart för kvällen.. SKITBRA, sweat dremas:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

..jasså.....det sa ni inget om !! Men tanter ÄR verkligen jobbiga som ej låter stackars barn vara ifred

2009-08-13 @ 23:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0