14:56

"Chacha bloggen" (hah, lite fult måste ni ändå hålla med om att det låter?)
Sitter är & lyssnar på Janet, slökollar på Vänner samtidigt som jag försöker fixa musik & packa. Vi tjejer ska väl vara kända för att kunna göra många saker samtidigt? Den regeln håller dock inte för mig ..

15:34
Okej, det här gick uppenbart inte bra för mig. Två vänneravsnitt, ett angelicabesök & väskan är lika tom som innan. Suck. Jag måste börja packa! Om sex timmar ska vi vara på flygplatsen .. & jag vet ju hur det kmr bli. Jag går går runt nu och slappar senvid nio har jag panik & spreinger omkring som en duracellkanin. På något sätt känns det som att min packlista är dubbelt så lång än förra gången, vilket är lite jobbigt.

Angelica & jag satte klockan på nio, vaknade halv elva & åkte in till stan. För att göra lite smått bara. Jag köpte en stor påse godis för 30 kr, vi båda köpte varsin luftmadrass & sen åkte vi till biblan, (angelica kan nog öppna ett eget bibliotek hemma snart) jag lånade den första systrar i jeansboken, på engelska. Jag tycker verkligen att dom är bra på svenska så jag ska försöka läsa en engelsk :) I bokväg har jag oxå med Twilight. & nej, jag är ingen jäkla nörd som ääääääälskar filmen & robert pattinson & allt sånt (ni som gör det är nog inte nördar heller, inte alla iaf). Jag tycker fakstiskt nästan att filmen rent av dålig. Eller jag tyckte. Jag såg filmen, & gillade den inte! Men efter jag läst den första boken, som är såå mkt bättre än filmen så såg jag filmen igen och tyckte den va lite bättre. Still, filmer kan nästan aldrig gämnföras med böckerna.

Så, har ni inget bättre för er tycker jag ni ska ge böckerna en chans :)


Nu ska jag nog stänga av mitt internet så jag får ngt gjort. Lägger upp ett inlägg innan vi sticker till flygplatsen!

Hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0