Design ..

Just nu håller jag på med designen, är lite jobbigt eftersom ellens internet inte funkar och hon har en bild som jag måste ha .. Menmen, vi överlever väl kanske en stund till.

Som kanske endel av er vet, så hade jag en blogg innan denna. Som jag startade förra året. Jag trodde jag skulle bli värsta kända bloggerskan som Kenza eller Elin Kling, & blev lite besviken då jag hade som högst 60 läsare hehe... Nu tänker jag faktiskt inte bry mig ifall ngn läser bloggen, (men läs iaf för ellen bryr sig, haha!) så jag tänker bara skriva för att skriva. Allt tråkigt som händer i mitt liv, från världens konstigaste mamma till världens jobbigaste "styvmamma".

Iaf, nu är sommaren snart slut & vi börjar gymnasiet! Vilket ska bli .. rätt spännande. Är sjukt nervös över min klass, nya vänner, lärare, alla andra elever & allt sånt som jag tror varenda en oroar sig för. Som grädden på moset har mamma slängt mina inloggningspapper till dexter, så IFALL klasslistorna kmr upp inom en snar framtid så kan jag inte se det .. suck!

Som sagt sommaren är slut & det har väl varit en helt vanlig sommar, en äkta svensk en med lite sol & bad. Mkt maneter & alger på öland! Har inte badat mkt i Sverige detta året, tog mig ett kärringdopp på öland förra veckan & sen har jag badat lite på långviken med, men annars ar det varit mdelhavets vatten som gällt! I början av maj åkte mammsen & jag till Kreta, Makrigialos. Ett väldigt fint ställe! Sen i slutet av juni åkte jag med pappa & familj till Kreta igen, tionde gången gillt efterom vi i våran familj är stora fan av omväxling! & nu, på lördag sticker jag, angelica & morsan ner till Mallis :D Helt fucking fantastiskt ska det bli! :) Men nu, ska jag nog återgå till designen och fixa lite stuff :)
här kommer två finfina bilder från vår resa till lkpg!


hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smidiga som elefanter...:-)

2009-08-13 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0