denna rubrik ..

Hello lovers! (ett annat fult sätt att välkomna sina läsare med..)
Igår blev det utgång för vår del. Va hemma hos becca innan vi åkte buss (63 kr fattigare hihi) in till staden för att träffa människor, & det gjorde vi ;) Poliserna uppskattade 500 ungdomar i parken, bra gjort kalmar!! Poliserna får äntligen ngt vetttigt (?) att göra. Ist för att stoppa 14-åringar utan cykelhjälm :) Aja, sen sov vi iaf hos ellen & väcktes klockan nio av grävmaskiner & andra trevliga ljud. Borde inte deras jobbtimmar anpassa sig mer till oss med sommarlov?

Så nu sitter vi här, lite trötta & jag är sjuuuukt sugen på att spela buzz :) meen ellens syskon har (som alltid) "paxat" tvn.. Plus att jag är sjuuuuukt sugen på frukt (vindruvor framförallt) eller kanske en kycklingsallad på corner? :)

Ska ta bussen hem & jag lovar att lägga upp bilder från både igårkväll, mallis & lite väldigt gamla bilder på mig & ella när vi va småttingar :) såå, nu ska vi jaga iväg ellens bröder :)


Hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0